pierca tungan

Sjukt nervös inför morgondagen, jag ska nämligen till luleå och pierca tungan på dead mans hand, tattoo and piercing. Tur jag har med mig världens bästa som för stötta mig! Det kommer säkert göra ruskigt ont, men det får jag tåla. Vi ska även hinna med en shoppingrunda på stan. Ska också se till att ha ätit en riktigt stor portion innan jag piercar mig eftersom det lär ju bli lösmat i några dagar, hehe. 

Idag gjorde vi även det sista nationella för i år, det var i mattematik, jävligt skönt att veta att man ALDRIG mer behöver öppna en mattebok, lovely! 

Har inte så mycket mer att tillägga, nu ska jag städa mitt rum, hoppa i en dusch, äta middag, plugga och även hinna med en kvällspromenad! Ha en bra tisdag allihopa, bamsekram. 


Kommentarer
Postat av: Björn Larsson

Snälla Älsklings barnbarn Gör inte detta

2011-05-24 @ 23:17:38
Postat av: Björn Larsson

Snälla Älsklings barnbarn Gör inte detta

2011-05-24 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback