usel uppdatering

usel uppdatering igår, jag vet.
gårdagen började med rättegång - våld mot tjänsteman,
rättegången sög eftersom polisendök inte ens upp & den
var helt ointressant. Hände inte nåmer speciellt igår förutom
det vanliga, skolan. Gick sedan på stan med Angelica en sväng,
sen hämtade henke mig och vi åkte hem till honom. På stan
hittade jag mig två par örhängen (ear cuffs), jag tycker dom
är sjukt snygga så jag ska även göra ett par själv, väntar
bara på grejjerna som jag har beställt ska komma. Nu ska jag
alldeles strax cykla till skolan, eller så tar jag bussen, ska gå ut
och känna vad det är för väder idag. Efter skolan vet jag inte
riktigt vad som händer? Så kom med förslag. Förhoppningsvis
blir det någon gomiddag. Nåja, nu ska jag kila iväg, ha det bra!

passar även på att skicka en slängkyss till emma och matilda
som är i danmark, puss på er flickor, hoppas ni har det kul! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback