utrensning av kläder+skor+smycken!!


Beige söt sommarklänning från vila, helt oanvänd. storlek: xs. 70kr SÅLD!!


enkel klänning/linne, storlek: s. 20kr SÅLD!!!


sött blommigt linne, storlek: m. 40kr


knallrosa linne, storlek: s. 20kr SÅLD!!!



röd tunika/klänning, storlek: xs. 30kr


lila söt tunika, storlek: 38/40. 20kr


halv genomskinligt linne, storlek: 34. 20kr


tisha från hm, helt oanvänd, storlek: s. 30kr


svart tröja med genomskinliga armar+"hals", storlek: 36. 30kr



jeans från ginatricot, storlek: 26. 50kr


söta ballerina skor från wedins, storlek: 39/40. 20kr


bruna skor, helt oanvända, storlek: 39. 40kr






ALLA SMYCKEN FÖR 200kr


kläderna har legat i kartong därför vissa är så skrövliga. alla kläder är i fint skick, knappt använda. har massor mer av kläder men vi får se om detta är något som intresserar er, isf kan jag visa er mer. om ni är intresserad av något plagg så kontakta mig via detta inlägg eller på min mejl: [email protected] ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: josse/antes tjej

jag skulle vilja köpa den beiga klänningen högst upp, men kanske jag kan testa den först? haha, har gått upp lite så vet inte om jag kan ha xs längre:)

2011-05-09 @ 19:50:39
URL: http://jossanpersson.devote.se
Postat av: Anonym

mejlar dig

2011-05-10 @ 20:09:28
Postat av: Stina - Mamma till Melker

jag är lite småsugen på smyckena, har du kvar dom?

2011-05-16 @ 16:32:49
URL: http://st1naa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback