Man vill alltid ha det man aldrig kan få.

Hallå. Kom hem för en stund sen, har hunnit med mycket idag. Dagen började med skola, slutade hyffsat tidigt, begav mig direkt till piteå trafikskola för att plugga teori. Ska tillbaka dit imorgon också och plugga. Efter att jag pluggat teori i två timmar så blev det en snabb sväng på stan tillsammans med Rebecca. Köpte faktiskt årets första julklapp idag också till finaste Birgitta. Lika bra att börja i tid, det är så mycket som ska handlas hur som helst. Sen skjutsade Rebecca hem mig. Ska äta middag och ta mig en dusch sedan ska jag ut på äventyr, ikväll blir det mest troligt att vara med sofie,johanna, robban, jens och erik, trevligt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback