min helg

Hallå, nu ska ni allt få höra om min helg som varit sååååå spännnande. I fredas fyllde min käre far 35 bast så jag bjöd över sofie på middag och fika tillsammans med resterande i familjen. Senare mot kvällskvisten for jag till felicia och var där fram tills dom började jobba. Blev även en sväng med bilen tillsammans med rebecca. När jag kom hem slocknade jag ganska fort medans jag kikade på sol, fest och oroliga föräldrar. På lördag morgon begav jag och sofie oss mot rosvik för att hälsa på christina, christian och mostersgullefjun. När vi ändå var där så svängde vi även förbi calle och linus en sväng. Hem för att äta sen kom dom till oss. Så vi umgicks med dom hela kvällen. Mycket trevligt. När sofie skulle fara och jobba så följde jag med killarna till rosvik och sov över dära. Följde även med och jagade älg på morgonkvisten, tyvärr så fick vi inget. Buhu, men bättre lycka nästa gång! Kom hem för en stund sen, ska snart hoppa i duschen. Ska träffa simon en sväng idag eftersom han åker till stockholm och är där i två veckor. Senare ikväll bär det av mot rosvik igen för lite söndagsmys. Paranomal activity 3 har kommit ut så det blir väl att hyra den och köpa chips med dipp! Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback