vera

gårkvällen bjöd på ett och annat, spenderades med ett härligt gäng människor. kvällen avslutades hemma hos mig tillsammans med min fina sovsällskap som förörvrigt fortfarande sover, jag ska iväg och gå modell strax så jag låter R fortsätta sova. känner mig dock mindre taggad på att CYKLA in till stan denhär tiden, jag är fruktansvärt trött. för det första så kom vi hem gode sent och för det andra så låg jag i sängen och pratade med fyllon i nästan en timma! men det var trevligt. bjuder på en bild från i torsdags då jag var modell på tjejkvällen.



jag älskar skorna jag har på mig, jag som aldrig trodde jag skulle gilla skor med klack, men dom var skit sköna. jaja, nu ska jag pallra mig mot stan för tillfixning! hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback