bomdnedslag

äntligen hemma efter att jag slitit hårt på skolan.. eller gjorde jag? första lektionen gick bort efter att vi redovisat som tog typ bara några få minuter. lektionen var två timmar så ett långt hål blev det, sen hade vi psykiatri, lunch, psykiatri, sen var det meningen jag skulle ha organisation och ledarskap men jag fick sluta! fick även skjuts hem av calle, inte dåligt. nu sitter jag här på mitt rum som ser ut som ett B-O-M-B-N-E-D-S-L-A-G (!!) jag som städade så fint igår, det ser alltid förjävligt ut när det varit folk här. så nu har jag mitt dagens göra, plocka ihop och renbädda, ska också spendera dagen/kvällen tillsammans med rebecca som förövrigt åker till alanya på fredag! vad vi ska hitta på är fortfarande oklart, men säkert nå roligt för jag har alltid roligt med den bruden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback