döden

vet ni vad jag sitter och tänker på? döden. fråga mig inte varför, men det är ett ämne som skrämmer mig enormt. har jag haft ett annat liv? vem var jag då? finns det ett liv efter döden? detta förvirrar mig så jävla mycket. jag vill inte dö, fattar ni själva vad som kommer hända när ni längre inte finns där? vad ska man göra? man kan inte göra någonting! tänk dig själv när du ligger där och du inte längre andas, nej usch detta är hemskt. vissa dör med vilja, andra inte.

fy, jag känner att jag verkligen lever mig in i denna roll men jag tycker det är ett otroligt intressant ämne. döden. usch, jag ryser i kroppen bara jag tänker på det. nu ska jag fortsätta grubbla..vad tror ni händer efter döden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback