HIMLA HIMLA MÅNGA FRÅGOR

1. Namn? - Jennifer
2. Exakt ålder? - 17 år och 11 månader
3. Vart bor du? - Piteå
4. Pappasflicka eller mammasflicka? - Pappaflicka helt klart
5. Husdjur? - En katt också har jag råttorna under sängen, HE HE
6. Färg på ditt hus? - Rött
7. När är du född? - 1993-11-24
8. Klass? - OP3A
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Något jobb? - hoppas de
11. När ska du sova ikväll? - det får vi se
13. Duschat idag? - Inte än
14. Kramat någon idag? - Täcket
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Lunch
17. Dagens klädsel? - Jeans och tröja
18. Dagens smink? - Mascara och puder
19. Dagens sötnos? - Ingen
20. Dagens roligaste? - Inget än så länge
21. Har du många vänner? - Jag har precis så många som jag behöver
22. Hur många har du kysst? - Inte en aning
23. Vem kramade du senast? - Elin
24. Vem pussade du senast? -
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen, hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Angelica
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Carl "jo, vi är snart klara ;-)"

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
- Pappa
42. Drickan du drack? - Vatten om det räknas?
43. Gången du spydde? -Förra helgen (....)
44. Gången du grät? - Kommer inte ihåg
45. Pizzan du åt? - Det var ettag sen
46. Gången du var i göteborg? - För någon somras sen
47. Gången du var i stockholm? - Hm, för några månader sen
48. Gången du var hög? - Aldrig hänt
49. Personen som såg dig gråta? - ingen
ANTINGEN ELLER
:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - Beror på vad
55. Singel eller upptagen? - Båda är väldigt skönt på sitt sätt
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Haha, jag säger nog Facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - BB
60. Svart hår eller blondt? - Blont
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna
62. Choklad eller lakrits? - Lakrits
63. Göteborg eller stockholm? - Svår fråga
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - Fanta
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älska
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Det vet dom om.
71. Personer du hatar? - En. Finns fler jag ogillar.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Mina närmaste
73. Personer som hatat dig? - Det får du fråga dem om
74. Glassar du ätit på en dag? - Helt glasspacket
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - pdol, trästocks, bodenalive
76. Gånger du haft minnesluckor? - Inte en aning
77. Piercingar har du? - 4
78. Personer du saknar just nu? - Pappa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - På riktigt? 1 gång.
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Mina homies
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - Vettefan
84. Spelade du tv-spel med senast? - No idea
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ingen romantisk. Men med brudarna
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hemlis
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Sover nog solo inatt
VAD:
90. Gör dig glad? - Mina vänner och min familj
91. Gör dig ledsen? - När folk ljuger. Och när man blir sviken.
92. Vad vill du helst göra nu? - Önska och att min önskan går i uppfyllelse.
93. Önskar du att du slapp göra? Allt som jag inte orkar göra.
94. Vill du ha nu? - HELG
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En tv, en bil, en utomlandsresa, en iphone, klipp och färg från frisören, noppning av ögonbryn, färgning på ögonfransarna, en ny dator och så himla mycket mer. Haha!
96. Längtar du till? - Lycka
97. Tycker du om dina betyg? - Över förväntan, för att vara jag.
98. Ångrar du i ditt liv? - Nej. Men det finns väl saker man ångrar. Och saker man inte ångrar.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Mina vänner och min familj
100. Varför gjorde du detta? - För att ha nånting att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback