jag har glömt dig en vacker dag.

Beyoncé. Ja, det är precis vad jag dunkar i mina högtalare just nu. Och inte nog med det, jag har precis valt frukt framför godis, både gott och nyttigt. Praktiken gick bra förutom att jag kände mig ovan att stiga upp så fruktansvärt tidigt, men jag vänjer mig. Imorgon börjar jag 07:00 precis som idag.

När jag kom hem slängde jag mig i sängen och fastnade där, ska snart äta middag och efter det blir det att slå på one three hill, ullis kommer även på besök! Meningen var att träna idag, vi får se hur det blir med det. Jag bangar då inte! Ska även passa på att plugga lite teori idag.

Intressant att läsa om min dag? Kom gärna med förslag på vad jag kan skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback